Jeżeli jesteś nowym klientem rezerwacji dokonujemy poprzez formularz rezerwacyjny dostępny na naszej stronie https://dolcar.auto.pl/book/
Jeżeli jesteś już naszym klientem możesz dokonać rezerwacji telefonicznie , mailowo lub poprzez formularz rezerwacyjny.
Osoba która ukończyła 18 lat i posiada ważne prawo jazdy kategorii B oraz drugi dokument tożsamości.
To kwota, która na czas wynajmu samochodu zostanie zablokowana na Twojej karcie (kredytowej lub debetowej, Visa, Mastercard, American Express). Depozyt jest zwrotny. Środki na karcie są odblokowywane, jeśli samochód zostanie zwrócony bez uszkodzeń.
Tak. Jednak pamiętaj, aby przed dokonaniem rezerwacji online skontaktować się telefonicznie z naszym oddziałem w celu potwierdzenia dostępności auta z danej klasy pod numerem infolinii (+48) 600 975 414 lub (+48) 600 834 505.
Nie. Wystarczy karta debetowa jednak pamiętaj iż przy karcie debetowej możesz wynająć pojazdy z segmentu (A ,B,C, C+,T,CHŁODNIE), jeżeli potrzebujesz wynająć auto z segmentu ( D, D+, PREMIUM, SUV oraz SPORT) będziesz potrzebował karty kredytowej.
Ceny wynajmu uzależnione są od wybranej klasy aut oraz terminu, miejsca wynajmu i zwrotu. Korzystając z formularza rezerwacji na stronie https://dolcar.auto.pl/book/ od razu widzisz ile kosztuje Twój wynajem. System automatycznie naliczy też zniżki i promocje. W przypadku rezerwacji telefonicznej albo w oddziale nasz pracownik skalkuluje cenę wynajmu i poinformuje Cię o wszystkich składających się na nią opłatach.
Tak. Wystarczy poinformować o tym w trakcie rezerwacji. Jeśli rezerwujesz samochód na naszej stronie, wpisz w polu „Uwagi, że kierowcą wynajętego samochodu będzie inna osoba, niż dokonująca płatności.
Tak.
Tak. Jeśli planujesz podróż zagraniczną, poinformuj nas o tym przed odbiorem samochodu. Po otrzymaniu pisemnej zgody możesz wyjechać do wszystkich krajów Unii Europejskiej. Wyjazd poza granice Polski wiąże się z jednorazową opłatą 99 zł brutto, wynikającą z konieczności doposażenia samochodu w elementy wymagane w innych krajach europejskich.
Tak.
Tak. Jeżeli przedłużasz pojazd o 24 godziny możesz zrobić to telefonicznie. Jeżeli chcesz przedłużyć wynajem o więcej niż 24h konieczna będzie zapłata za przedłużenie. Zapłacić możesz osobiście w oddziale albo dzwoniąc na Infolinię i podając dane Twojej karty płatniczej. Pracownik infolinii pobierze środki z karty w trakcie rozmowy telefonicznej.
Tak, jednak musisz wynająć auto na co najmniej 3 doby.
Koszt zniesienia udziału własnego jest uzależniony od klasy pojazdu. Cennik opłat dodatkowych dostępny jest w formularzu rezerwacyjnym.
Nie ma problemu by wydać samochód osobie z zagranicznym prawem jazdy jeśli kraj którego prawem jazdy będziesz się legitymować znajduje się na liście poniżej :
Albania, Austria, Bahamy, Bahrajn, Białoruś, Belgia, Bośnia i Hercegowina, Brazylia, Bułgaria, Cypr, Chorwacja, Czechy, Dania, Demokratyczna Republika Konga, Estonia, Filipiny, Finlandia, Francja, Grecja, Gruzja, Gujana, Hiszpania, Holandia, Iran, Irlandia, Islandia, Izrael, Kazachstan, Korea Południowa, Kuba, Kuwejt, Lichtenstein, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Macedonia, Malta, Maroka, Monako, Mongolia, Niemcy, Niger, Norwegia, Pakistan, Polska, Portugalia, Republika Mołdawii, Republika Środkowej Afryki, Republika Południowej Afryki, Rosja, Rumunia, San Marino, Senegal, Seszele, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Tadżykistan, Turkmenistan, Ukraina, Urugwaj, Uzbekistan, Węgry, Wielka Brytania, Włochy, Wybrzeże Kości Słoniowej, Zimbabwe.
Wyjątek stanowią osoby posługujące się prawem jazdy wydanym m.in. w USA, Kanadzie, Japonii, Australii i Turcji muszą posiadać również prawo jazdy międzynarodowe.
Nie pobieramy dodatkowych opłat. Całkowitą wycenę otrzymują Państwo w trakcie rezerwacji samochodu.
Dokonamy wszelkich starań aby wybrane auto w rezerwacji czekało na Ciebie w dniu wydania , jednak w przypadku braku takiej możliwości podstawimy auto z tej lub wyższej klasy spełniające wszelkie kryteria.
Nasze biura mieszczą się w zależności od miejscowości na terminalu lub w bliskim jego otoczeniu. Po wylądowaniu i odebraniu bagażu bardzo prosimy o kontakt pod numer telefonu podany w potwierdzeniu rezerwacji wtedy pracownik podjeżdża po klienta pod wejście na terminal.
Drogi Gościu !
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.
ZGADZAM SIĘ POLITYKA PRYWATNOŚCI